7 Şubat 2011 Pazartesi

Canımın Canına Mektup


Nasılda bizi bırakıp gittiğine inanamıyorum,
Zaman ilaçtır diyorlar kanmıyorum.
Aldın gittin gözyaşlarımı artık ağlayamıyorum
...
Her an her zaman aramızdasın, ama göremiyorum.

Yaşıtlarını gördüğümde bakmaktan kendimi alamıyorum,
Hiç ama hiç birini sana benzetemiyorum.
O içten dede demeni unutamıyorum,
Sensizliğe alışabileceğimi hiç sanmıyorum.

Sen sonsuzluğa uçup gittiğinde yavrum,
Bizi bu yalan dünyada bıraktın da Ural’ım.
Meleklerle birliktesin, gelmeyeceksin biliyorum,
İnan gün geçtikçe seni çok ama çok özlüyorum.

Senin mekanın Cennet, biliyorum.
Allah’tan Rahmet ve Şefaat diliyorum,
Sana illaki geleceğim, ne zaman bilmiyorum.
Seni meleklerin kucağında Allah’a emanet ediyorum.
Deden...



Allah Rahmet Eylesin mekanın Cennet Olsun >>  http://www.siirhazinesi.blogspot.com/ EKİBİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim