7 Şubat 2011 Pazartesi

Biraz daha


Bugun biraz daha isindim sana
Biraz daha cekti gulusun
Biraz daha kalmak istedim yaninda
......
Bile bile lades diyorum sana...
Kim bu dedim ilk gun
Kendi halinde isini yapiyor

Yeni geldi dediler
Yanina gittim merhaba dedim herzamanki gulumsememle
Gulumsedi ayak ustu tanistik oyle
Anlam veremedigim bir tebessum kondu dudaklarima
Bile bile lades diyorum sana
Ustündeki yakismis dedin o birgun
O gun fark ettim gozlerinin yesilligini
Gulumsedim

Ukala tavrimla takildim sana biraz
Arkadasliga biraz daha yaklastik o gun
Bir heyecan kapladi icimi

Bile bile lades diyorum sana
Kitap okur gibi tane tane okuyorum seni
Yavas yavas ceviriyorum sayfalarini/sayfalarimi
Tanidikca tanimak istiyorum
Yeni bir oyuncak almis bir cocuk gibi kesfediyorum seni
Henuz bildigim uc bes sey
Ama ictenligin icimi isitiyor
Bile bile lades diyorum sana

Bugun biraz daha isindim sana
Biraz daha cekti gulusun
Biraz daha kalmak istedim yaninda
Bile bile lades diyorum sana
Yanacagimi bile bile lades diyorum sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim