24 Mayıs 2011 Salı

İŞTE HAYAT

İŞTE HAYAT

Karanlık bir gecede başladı yolculuk
Umutlar hayaller ve yaşanacak güzel günler
Sürükledi bizi bu sevda yoları
Yarını bekleyen güzel günlere.
Başta herşey güzeldi sanki
Günler ve geceler hep düşünce ile geçiyordu
İşte aşk diyebiliyordum
Ve ben seviyordum
Bunu anlamak bu kadar zormuydu ki
Gündüzleri yanımda geceleri rüyamda
Sevmek ne güzelşeymiş be
Anlayana bir hoş geliyordu
Bir yandan çiçekler gülüyordu
Bir yandanda bülbül neşe ileşarkı söylüyor
Sanki bütün doğa bizi alkışlıyordu
Bir şarkımız bile olmuştu bile
Sadece aşkımızı anlatan bir şarkı
Zaman gelince sahilde el ele tutuşmalar

Ne güzel bir sey bu hayat be
Aşık olmak ayrı birşey sanki
Başlardık şimdiden hayaller kurmaya
Yarınlar sanki bizim için vardı
Bir yuva kurmuştuk gecenin karanlığına
Mutluluk sadece bize aitti.
Günler geceler hep böyle geçti
Ama ben bir şeyiöğrenmeyi daha
Acı gerçekleri unutmuştum
Acıları ve mutsuzluğu unutmuştuk!
Ve günler geldi çattı bir kere
Kurtulana helal olsun
Bir yandan kavgalar bir yardanda bağrışmalar
Bu nedir ya anlamadım
Ve anlamadan o güzel günler bitti
Anlamadım Anlayamadım...
Bir kurşun yarası gibi kalbimden vurdu
Ölmek bu muydu? sanki
Ölmek bence daha güzel olmalı
Ama ayrılık ölümden daha acı bir son
Şimdi bütün şarkılar benim oldu
Sanki beni anlatmaya başladı
Geceler sadece karanlığın değil
Bir de karanlığa arkadaş oldum,
Güller artık gülmüyor
Bülbül ağlamaktan gözlerini kaybetti
Ve ben...
Ben ayrılığın kelepçesini giydim
Ve mutluluğu olmayan bir hapse girdim
Kaybettim umutlarımı
Ve kendimi yalnızlığa mahkum ettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim