24 Kasım 2010 Çarşamba

Bana Köyümü Verin

Bana Köyümü Verin

Bana Köyümü Verin
Villalar, katlar tekneler, yatlar
güzel görünüyor herşey
ama boşa geçiyor burada şaşaalı hayatlar

Dostluklar yapmacık
sevgiler sahte,sevgiler yalan
tektaş bir yüzük olmamalı aşklardan geriye kalan

Beton yığınları,araba gürültüsü,telaşlı kalabalıklar
köşe başlarında insanlar satılır sokak aralarında zehir
suyu bile içilmez bulanık akar zavallı nehir
alın sizin olsun bu parıltılı şehir

Ahşapla karışık,toprak damlı ama sıcak bir ev istediğim
içi dolgun,boynu bükük ,başaklarla dolu bir tarla, harman yeri
üstü başı gübre koksa da kalbi temiz insanlar istiyorum
Kaynakwh webhatti.com: Bana Köyümü Verin
ölümüne dostluklar arıyorum dotçuklardan darbe yediğimden beri

Hasretim büyük benim özlemim derin
sizin olsun taş döşeli caddeler
yağmurlar yağdığında toprak kokan sokaklar istiyorum
Kaynakwh webhatti.com: Bana Köyümü Verin
..................bana köyümü verin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim