24 Kasım 2010 Çarşamba

Ah be güzelim seviyormuşum seni...

O gözlerin var ya,
Can katıyordu bana,
Canıma can katıyordu,
Derinden sarsıyordu beni bir bakışın,
Bende sana bakmak istiyordum fakat,
Fakat utanıyordum,
Öğrendim ki aşkmış bunun adı,
O dillere destan aşk...

Ah be güzelim seviyormuşum seni...
Kaynakwh webhatti.com: Ah Be Güzelim Seviyormuşum Seni

Hatırlar mısın bilmem ama,
Bir kere öpmüştün beni...
Kıpkırmızı olmuştum ben,
Gülmüştün halime,
Sonra bende gülmüştüm,
O komik güzelliklere...

Ah be güzelim seviyormuşum seni...

Hani buluşuyorduk, o tanıştığımız sokakta,
Ama konuş(a)muyorduk nedense,
Bakıyorduk birbirimize,
Sonra, sonra birden gülüyorduk,
O komik halimize.
Gülerken birden gözlerimize denk geliyordu gözlerimiz,
Susuyorduk aniden
Düşünmeye başlıyorduk,
Bizde bilmiyorduk ne düşündüğümüzü...
Sadece düşünüyorduk öylece...

Ah be güzelim seviyormuşum seni...
Kaynakwh webhatti.com: Ah Be Güzelim Seviyormuşum Seni

Şimdi bak halimize,
İkimizde gurbet ellerde,
Uzaktayız birbirimizden,
Uzaktayız o güzel günlerimizden,
Ama yinede,
Yinede seviyoruz birbirimizi,
Sevemeyenlere inat seviyoruz.
Belki uzaktayız ama,
Yanyanayız rüyalarımızda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim