22 Ağustos 2010 Pazar

Sevgiliye...

İçimdeki Işığı Yakıp Gözlerini Kalbime Bakabilirmisin
Sesizce Oarada Misafirin var
Sana Şiir Yazmak Anlamsız Aynadaki Yüzüm Sana Benzemekteyken
Herşey Sana Doğru Akmaktayken
Senden Kaçmak Anlamsız
Seni Aklıma Düşüren Unutulmuş Biz Dost Gülümsemesi
Yada Bir Yaz Akşamı Dinlediğimiz O şarkı
Neyse Belkide Böyle Birşey Olmadı.
Bir Aşkın Bahanesi
Giden Ben Değilim Uzaklaşan Gözlerin
Sen de Başlamaktayken Zaman Mekan
Senden Kaçmak Anlamsız 
Senin o,Kaçamak Bakışlasrındır...
Bu Bedenimdeki Yaralar Bu Boş Bakışlar Seninle Doldurmak
Seninle Anlamak Ve Seninle Yaşamak
Şimdi Bedenimde Taşıdığım İki beden
Sendeki Herşeyi ama Herşeyi Bende Sevgilim
Sana Gülen Her Göz Ceylan Değil Bunu Bill.
Tek Ortak Noktamız Aşkımız, Sevgimiz, Herşeyimiz...
Herkes Birisinden İbaret Herşey Senden İbaret.
Beni Ben Yapan İse Yine Senden İbaret off...
Oy Sevgilim Yoksa Güvensizlikmidir içimdeki Kışı Dışa Yansıtan
Unuttunmu Acıyan Kanayan Kalbimi
Güvensizlik Ameliyatında Aldırdığını
Belkide Kırmalısın Benliğimin Pasif Direncini
Yada Söylemlisin O En Güzel Son Sözünü
Sensiz Ben Ne Yaparım
Tanrısal Bir Yanlızlık İçindeyken
Bir İblis Daha Yaratırım
Cehenemde Cayır Cayır Yansın Diye
Senden Gelecek HeR Türlü Yanıtı?
Madalyon Diye Boynuma Asmazsam
Namert Olayım GÜLÜM...Ama Şunuda Bil Ki!
Seni Tanımadan Önce Ben Ben Değildim
Seni Tanıdıktan Sonra
Bendeki Bensizliğin Sen Olduğunu Anladım Bee! Gülüm...
Bendeki Bensizliğin Sen Olduğunu Anladım
Ben....... Beni....... Sende Buldum
Seni SeViyorum Seni Seviyorum GÜLÜM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim