30 Ağustos 2010 Pazartesi

EBRULİ

Kumsalda dolaşmak istiyorum yalın ayak
Topuklarımın yandığına aldırmadan
Kavur tenimi hareretinle
Kollarında bronzlaşsın bedenim
Melteminle kucakla sonra
En kıvrak dalgalarına sar beni
Kıyılarına vur aldırmadan
Sırılsıklam serileyim Kumsala
Köpük köpük
Süzülüp yine sana döneyim
Kat karıştır tuzuna
Akıntılarına kapılayım
Ebruli derinliklerine çek beni
Nefenssiz kalayım
En kuytu serinliklerinde
Mercan mavisi düşlere hapset
Batık bir gemiyle gömülen umutlar gibi
Kimsienin orada olduğumu bilmeden
Yaşat beni içinde
Keşfedilme umudum olmasın
Ne uçar martılar
Nede yurtsuz korsanlar bulsun izimi
Hiçbir define haritası çözmesin beni
Islak kumlara çizilmiş bir kalp tedirginliğiyle
Yok olmayı beklemeden sar beni
Ebruli bir akşamın bulanık sularında yitmeden
Bul beni
ÇOK GEÇ OLMADAN..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim