22 Ekim 2011 Cumartesi

Oyuncak kalp olabilir

Oyuncak kalp olabilir ama oyuncak aşk olamaz be adam.
Hatırlıyorum elimde telefonla kaç defa uyuyakaldığımı.
Uyanınca yine birsürü hayal kırıklığı bana bunları yaşatmaya ne hakkın var be adam.
Hergün defalarca parçalamaya ne hakkın var.
Gittin ama neden hala bitmedin yoksa yeterince gitmedin mi.
Ya da sen gittin de ben seni hala öldüremedim mi ?
Yok be adam teslim olmayacağım bundan sonra sana.
Kalbime geri dönüyorum o gözlerinde daha fazla duramayacağım.
Çok kapıldım ben senin seline çok sürükledin çok hırpaladın.
O bir bakışın yeterdi beni yakmaya
O göz bebeklerinin kocaman olması varya be adam o gözlerin var ya..
Çok iyi rol yaptılar beni kandırdın be adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim