10 Temmuz 2011 Pazar

Seviyor beni , Seviyor işte ..

Seviyor beni , Seviyor işte ..
Bak .. Görmüyormusun anne ?
Kollarını açtı bana , beni çağırıyor yanına ..
...O kadar güzel ki ..
Hadi anne ..
...Söyle abilerede çıkarsınlar şu gömleği ..
Çok dar , kollarımı acıtıyor iyice ..
Söyle .. Söyle de engel olmasınlar daha fazla ..
Koşayım sevdiğime .. Sarılayım ona anne ..
Deli muamelesi yapmasınlar bana ..
Onlardan daha zekiyim ben..
Senin oğlunum çünkü ..!
Deli değil .. Sadece aşığım anne ..
Ne var yani onu çok özlüyorsam ..
Her yerde hayalini görüyorsam ..
Her gün yattığı yeri ziyaret ediyorsam ..
Ben,ben yapamadım anne ..
O beni bu dünyada yalnız bıraktı ama
Ben seni bırakamadım ANNE ..
Sende beni bırakma bunlara ..
N'olur .. N'olurr .. Yardım Et ANNE .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizin En Okunan Popüler Şiir Yayınları

Site İçi Reklamları Tıklarsanız Sevinirim